Subject: Ed: Kutse liituda EVS/TK 61 „Müra ja ehitusakustika“ komiteega
From: "Leena Albreht" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 12:53:45 +0300

Palun registreerida

Saatja: Anna-Maria Hütt <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 6. september 2024 16:25
Adressaat: Leena Albreht <[email-masked]>
Teema: Kutse liituda EVS/TK 61 „Müra ja ehitusakustika“ komiteega

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Leena Albreht,

Kirjutan Teile Eesti Standardimis- ja  Akrediteerimiskeskusest, et arutada
võimalikku koostööd tehnilise komitee EVS/TK 61
<https://www.evs.ee/et/committee/detail/61>  „Müra ja ehitusakustika“
raames.

Komitee tegeleb müra mõõtmise ja ehitusakustika valdkonna standardite
väljatöötamise, ülevõtmise ja arendamisega, ning oleme hetkel üle vaatamas
komitee koosseisu, et kaasata uusi eksperte ja tagada hea standardimise
tava kõikides seotud valdkondades. Teie juhtimisel on Terviseameti
Keskkonnatervise osakonnal oluline roll rahvatervise kaitsel ja
keskkonnateguritega seotud riskide hindamisel. Oleme kindlad, et Teie
osalemine komitee töös aitaks märkimisväärselt kaasa müra ja akustikaga
seotud standardite kujundamisele ning Eesti tervishoiu ja keskkonnatervise
valdkonna seisukohtade esindamisele.

Liitumine tehnilise komiteega pakub võimaluse aktiivselt kujundada
tulevasi standardeid, suhelda teiste valdkonna ekspertidega ja omada
otsest mõju tegevusala arengule. Samuti annab see Teile ligipääsu kõige
värskematele aruteludele ja trendidele müra ja akustika valdkonnas, mis
puudutavad keskkonnatervist ja füüsikalisi ohutegureid. Täpsemat teavet
komitee töökorralduse, osalemise eeliste ja standardimisprotsessi kohta
leiate meie veebilehelt: Komiteed <https://www.evs.ee/et/komiteed> , Miks
osaleda komitee töös? <https://www.evs.ee/et/miks-osaleda-komitee-toos>
ja Standardimise KKK <https://www.evs.ee/et/standardimine-kkk>

Kui see võimalus pakub Teile huvi, palun täita liikmeks astumise avaldus
koos esindaja volitusega, mille põhja leiate manusest. Ideaalis ootan Teie
vastust hiljemalt 16.09.2024. Kui Teil on küsimusi või vajate täiendavat
infot, olen meeleldi valmis vastama e-maili teel.

Teie vastust ootama jäädes,

Anna-Maria Hütt
Standardimiskoordinaator  |  Coordinator of standardisation
+372 5300 6542  |  [email-masked] <mailto:[email-masked]>
|  www.evs.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>

  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EVS-EAK_email_footer.png>